Det är det här jag vill göra!

Ni vet den där känslan när man har gjort ett bra jobb och varit produktiv och kreativ på samma gång? Den är helt underbar, eller hur? Imorgon har vi gruppredovisning i iscensättning i Andra Kammaren på Dynamo. Jag har ikväll sammanställt alla dokument med fabel, läsart, marknadsföringsplan, nätverksplan, budget ja allt vad som ingår i en produktion i ett enda dokument som jag skrivit ut. Ljusskiss, kostym - och sminkskiss samt en scenografimodell har vi också gjort. 
Vi har skissat fram en scen och vi har ljussättning klart. Jag är så himla taggad inför morgondagen. Det ska bli så kul. 

Det är första gången i världshistorien som jag ser fram emot en redovisning. Arbetet har varit förvirrande, roligt, frustrerande och underbart på samma gång. 


Det är DET HÄR jag vill arbeta med i framtiden! Och det är därför jag går den här utbildningen. Regi, produktion, ALLT som ingår i en teateruppsättning! I'm in love with my life!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

therainbowpad.blogg.se

Mitt liv som 30-åring.

RSS 2.0