Nya projekt

Nu när det välbehövliga sommarlovet är här har jag en hel del saker jag tänkt göra. Bland annat ska jag radera alla videos jag har på min youtube-kanal för att kunna påbörja lite nya projekt där. Bland annat kommer jag vlogga en del som ett för-/researcharbete till ett ateljéarbete jag ska göra till skolan i höst. Temat kommer vara body positivity och kraven man har på sig att se ut på ett specifikt sätt. Mycket kommer vara inriktat på syn på övervikt, då jag känner att det ligger nära hjärtat. Jag kommer även använda min youtube-kanal till att promota mitt kommande album som jag ska spela in i sommar. Tanken är också att försöka få fler prenumeranter på min kanal för just nu har jag bara fyra. XD But if you build it, they will come! Eller nåt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

therainbowpad.blogg.se

Mitt liv som 30-åring.

RSS 2.0