Årets första dag - bland flyttlådorna.

Första dagen på det nya året börjar lida mot sitt slut och jag ville ta tillfället i akt och skriva ett litet inlägg. Medans många legat i sina soffor och varit bakfulla så har jag spenderat dagen med att lugnt packa tre stora flyttlådor inför vår flytt den 20 januari. Jag har även passat på att rensa bort saker som jag inte längre behöver eller vill ha eller som gått sönder och det känns så skönt att "bortskänkes"-hörnan börjar växa mer och mer för var dag som går. För när vi flyttar in i vår nya lägenhet så vill jag fylla det med så mycket positiv energi som möjligt. Just nu sitter jag och dagdrömmer om hur jag vill inreda och vilka nya möbler vi ska införskaffa när vi väl har chansen. En sak som känns lite extra roligt är att vi kommer flytta från en tvåa till en lägenhet med ett extra litet rum som kommer bli vårt kontor/bibliotek. Inga mer bokhyllor eller skrivbord i sovrummet! Och köket i den nya lägenheten är minst dubbelt så stor som det köket vi har nu, vilket innebär mer plats att laga mat på. 
 
Vår lägenhet börjar nu fyllas upp med flyttlådor.
 
Jag längtar tills jag får packa upp den här fina lampan från Tatchi, som jag vann i Unga Föräldrars julkalender 2015. Den är ju bara så söt!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

therainbowpad.blogg.se

Mitt liv som 30-åring.

RSS 2.0