Nya tag

Vi har bott i den nya lägenheten i två veckor nu. Vi har hunnit göra väldigt mycket. Majoriteten av alla flyttlådor är uppackade. Nu ska man bara försöka organisera så att allt får sin plats. 

Hela dagen idag har jag hunnit fundera en del kring hur min hälsa ser ut och vad jag behöver göra för att göra det bättre. Man hinner fundera en hel del när man är hemma med dålig mage från skolan. Min kropp mår inte bra, och det är inte bara den tillfälliga magsjukan som får mig att känna så. Någonting känns helt enkelt fel i kroppen och jag vet instinktivt vad jag behöver göra. Första steget är att rensa kyl och skafferi från allt dåligt jag inte ska stoppa i kroppen. Andra steget blir att göra en veckomeny utefter den Paleobok jag köpte innan jul och sen handla det nödvändiga. 

Nu behöver min kropp må bra för att jag ska orka fungera som en människa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

therainbowpad.blogg.se

Mitt liv som 30-åring.

RSS 2.0