Kommande inlägg som ska skrivas (förhoppningsvis).

Jag märker att jag skriver här ganska oregelbundet. Jag har egentligen massor att skriva men så tar jag mig aldrig för att göra det eller så har jag inte tid. Det är iallafall söndag kväll och jag sitter och väntar på min paleo Moussaka som är i ugnen just nu. Det är första gången i mitt liv som jag testar att göra en maträtt med aubergine, så det ska bli lite spännande. Jag har gjort tillräckligt så att jag får ett par matlådor att ta med mig till skolan också.
 
I fredags var jag på seans för första gången i mitt liv. För er som inte känner mig kan jag säga att jag tror väldigt mycket på det övernaturliga och på att det finns människor med en förmåga att kunna kommunicera med andra sidan. Den här kvinnan vi var hos var riktigt duktig, så pass att jag och min vän ska tillbaka och ha en privat session med henne om en vecka ungefär. Jag känner att hela upplevelsen med seansen ska få ett helt eget blogginlägg så därför tänker jag inte säga mer än att jag blev imponerad och känslosam under kvällen. 
 
Jag har lite smått börjat gå över i paleokosten igen, vilket känns jättebra. Det känns helt underbart att faktiskt göra hälsosamma val. Jag har gått i över ett år nu och hamnat i gamla vanor. Men nu är det slut med det. Jag har en plan som jag följer och även det känns som ett helt eget inlägg för bloggen. Förhoppningsvis hinner jag skriva dessa inlägg under veckan medan de är färskt i minnet. Det känns som att jag borde skriva en liten påminnelse åt mig själv i mobilen så att jag inte låter det vara, som alla andra inlägg som jag i det förflutna planerade att skriva.
 
Nu ska jag fortsätta njuta av min söndag. Snart är maten klar och då ska jag sätta mig ner framför ett avsnitt av NCIS New Orleans och njuta av maten.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

therainbowpad.blogg.se

Mitt liv som 30-åring.

RSS 2.0