Jullov

Första terminen av fyra är avklarad på Teaterpedagogutbildningen och nu är det äntligen dags för jullov i tre veckor. Det har varit mycket upp- och nedgångar sen augusti. Mycket stress och press men även mycket roligheter och mycket nytta. Jag har lärt mig massor och har därmed massor att processera i hjärnan det här lovet. Jag önskar dock att jag hade presterat bättre den här terminen. Det har varit lite sisådär med närvaron. Men jag är inte mer än människa och ibland behöver man en spark där bak för att fatta att man kanske ska skärpa till sig en aning. 
 
Det är mycket tankar som rör sig runt i mitt huvud just nu och jag ska försöka skriva ner alla tankar jag har i en anteckningsbok. Det är ett bra sätt att sortera allt och gå vidare till nya tankar.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

therainbowpad.blogg.se

Mitt liv som 30-åring.

RSS 2.0