Börja med paleo igen.

Det är 8 dagar kvar till nyårsafton. Vi har inte ens passerat julen än men jag har redan satt upp stora planer för första halvan av 2016. Nyårsdagen 2014 började jag med någonting som heter Paleo. Jag åt enligt stenålderskost och det fungerade bra i två månader och jag gick ner i vikt, tills jag började slarva. Ända sen dess har jag slarvat massor och mått dåligt från och till. Men nu är det dags att ta nya tag. Jag tänker dock tjuvstarta så snart som möjligt. Har inte bestämt om jag ska äta julmat imorgon eller inte. Jag ska ju vara ensam hemma med katterna som sällskap hela julen. Och inte är jag i någon julstämning heller. Så jag kan ju lika gärna tjuvstarta med paleo redan imorgon. I vilket fall som helst finns möjligheten att jag den 1 januari tar mig an Paleo 30-dagarsutmaningen. Måste bara göra upp ett ordentligt kostschema och rensa skafferi, kylskåp och frys.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

therainbowpad.blogg.se

Mitt liv som 30-åring.

RSS 2.0